תמונת מופע: חלומות - ריקוד על עמוד ואקרובטיקה אווירית

חלומות - ריקוד על עמוד ואקרובטיקה אווירית

תיאטרון רמת גן - חיבת ציון 16 ר"ג
יום חמישי, 12 ספטמבר 2024 בשעה 19:30
משך: 2 שעות ו-30 דקות
מחיר 60 עד 100 ₪

פרטי האירוע

מופע העשור של סטודיו Pole boutique בסימן "חלומות"

"חלומות שבלב בוערים כלהבות, אמצו אותם לליבכם והיפכו אותם למציאות"

חלומות של אתמול מהבהבים במחשבות כשלהבות, אל תסבו את פניכם, תאמינו ותנו להם דרור.

סטודיו Pole boutique חוגג עשור להיווסדו ומזמין אתכם להתרגש איתנו במופע ייחודי שלא נראה כמותו בישראל. במופע המסכם עשור של יצירה, אנו פותחים לכם צוהר אל תוך עולם מרתק. תתכוננו לצלול ולהיסחף לתוך מופע של ריקוד על עמוד ואקרובטיקה אווירית, שכולו אומנות, יצירה ויופי, עטוף בתאורה ייחודית ותפאורה מהפנטת.

במופע הנוגע ומפעיל את כל החושים, תחשפו למנעד רחב של ביצועים והצצה לעולמות הפנימיים האישים של המבצעים, נבחרת הסטודיו, והפרשנות שלהם לסביבה בה אנו חיים.

נבחרת הסטודיו: מרסיה זייקובסקי, עידן חיון, נועה בן דוד, גל מילשטיין, אירמה ג'ן, אילנה וולוביק, קסניה וידישבה, יולי אהרון, הלל מגן, סתיו דרעי, אייוי רזניקוב הירש, ביניהם אלופי עולם, אלופי אירופה ואלופי ישראל ומופע אורח.

תקופה זו נותנת לכולנו פרספקטיבה, השראה, מקור ליצירה, תקווה והזדמנות להגשמת חלומות. כולנו מדברים בשפה אחת, שפת האומנות, שפת האסתטיקה, משחק של צלילים אור ותנועה.

בתוכנית: מופעי קבוצות ומגוון מופעי סולו. נפתח בביצוע קבוצתי של "מגדל בבל", לאחר מכן נצלול לתוך מופעי סולו של נבחרת הסטודיו ומופע אורח ונסיים במופע קבוצתי של הנבחרת במופע "חלומות".

בימוי וכוראוגרפיה: Alexey Samsonov

עיצוב תלבושות: Tatiana Volkova

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים