תמונת מופע: לגדל תינוקות זה משחק ילדים :-) סדנת משחק בגיל הרך בהנחיית שירה גובי, מרפאה בעיסוק מהמרכז לגיל הרך, גילאי 4 חודשים-זחילה (לא כולל)

לגדל תינוקות זה משחק ילדים :-) סדנת משחק בגיל הרך בהנחיית שירה גובי, מרפאה בעיסוק מהמרכז לגיל הרך, גילאי 4 חודשים-זחילה (לא כולל)

מתנ"ס לב קריניצי (מפת הגעה)
יום חמישי, 16 מאי 2024 בשעה 10:15
משך: שעה
מחיר 75 עד 150 ₪

פרטי הסדנא

סדנת משחק ומשחקיות לגילאי 4 חו'-זחילה (לא כולל):

משחק הוא העיסוק העיקרי של ילדים בגיל הרך ומתחיל כבר בשלבים המוקדמים של ההתפתחות. דרך המשחק הילד לומד על עצמו, על העולם ועל הקשר עם האחר.

במהלך הסדנה נלמד מה נחשב משחק בגיל כה רך? מה המשמעות שלו עבור הילד, מה מצופה בגיל זה מבחינה התפתחותית, איך משחקים בצורה חוויתית ומהנה עם הילד, התמודדות עם תסכול ויציאה מוויסות, אילו סוגי משחקים מתאימים ומומלצים בגיל זה וכמובן נתנסה במשחקים השונים ונשחק יחד.

במפגשים נדבר על: מהו משחק בגיל זה? התנסות במשחק במנחים והזדמנויות שונות בסדר היום של התינוק, משחקיות לעומת משחק- המרכיבים החשובים ביותר בזמן משחק עם הילד שלנו- מה חשוב שיהיה במפגש המשחקי עם הילד על מנת לייצר חוויה חיובית ומעצימה, איזה משחקים מתאימים? נדבר על סוגי צעצועים מומלצים ומקדמים וכן על סביבה מקדמת ומתאימה למשחק. "יש מיש" התנסות במשחקים מהבית- כל אחת מביאה כמה צעצועים מהבית ונתנסה במגוון רעיונות להרחבה עם צורת המשחק והן על שכלול המשחק בהתאם להמשך התפתחותו של הילד.

 

הסדנה תתקייים בימי חמישי החל מה 16.5 למשך 3 מפגשים עוקבים

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים